Повідомте нам новини! (0372) 50-15-68  Перевезення    Акцii в мiсті   Бізнесу    Діти     Фото 

 

Дошка оголошень Чернівців

  

 

Адміністрування ПДВ з 1 січня 2015 року буде електронним

З 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ, яка, як

передбачається, унеможливить зловживання та отримання незаконного бюджетного відшкодування для платників, і перш за все збільшить надходження до бюджету.

Електронна система складатиметься з трьох основних елементів:

- єдиного електронного реєстру податкових накладних;

- банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ;

- бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів.

Система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік, а його порядок встановлюється Кабінетом Міністрів України. Платникам, починаючи з нового 2015 року, буде автоматично відкрито рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ. Для відкриття рахунків органи Державної фіскальної служби надсилатимуть банку, в якому відкриваються рахунки, реєстр платників, в якому буде зазначена назва платника, код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер.

Податкові накладні будуть складатись виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру податку в одній податковій накладній.

Також, за допомогою електронного адміністрування ПДВ можливо буде визначити умову для надання права реєстрації податкових накладних в ЄРПН, тобто, наявність сум податку по отриманих податкових накладних на момент реєстрації, за їх недостатності – поповнення рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та сума сплати податку при ввезені товарів на митну територію України.

Крім того, буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування.

Іще одна зміна, що очікується – збільшення «порогу» обов’язкової реєстрації підприємства платника ПДВ з 300 тисяч гривень до 1 мільйона гривень.

Державна податкова інспекція нагадує, що для подачі електронних звітів необхідно мати електронний цифровий підпис. Його можна отримати безкоштовно у Акредитованому центрі сертифікації ключів у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Чернівцях за адресою: вул. Героїв Майдану, 200 а.

Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях

Додати новий коментар

CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.

Нові оголошення Чернівці та область

Опитування

Як Ви оцінюєте цін на продукти?:

Останні коментарі